Aku Sekarang Tinggal Di Luar Negara

Assalamualaikum.

Haha macam gempak je bunyinya ye. Hoi ni dah dekat berapa tahun blog aku terbiar. Tiba-tiba. Nak jugak tiba-tiba. Aku install apps wordpress dalam handphone yang sekarang dan tiba-tiba jadi terajin nak try update blog.

Dalam handphone yang dulu pun pernah install tapi mula-mula je semangat tak lama lepas tu ke rimba juga menghilangnya haha.

Sempena kehadiran bulan syawwal 1438H lah. Dan nak bagitau yang aku kini bersiaran dari makkah al-mukarromah, saudi arabia. Alhamdulillah. Sebagai surirumah beranak empat. 

Serious ada banyak benda aku nak update nak cerita sampai tak tahu mana satu dulu. Pelan-pelan la eh.

Wassalam.

Ecah@Makkah

About sitiaisyah83

Smart and witty. Outgoing, very chatty. Lively, energetic. Adaptable but needs to express herself. Argumentative and outspoken. Likes change. Versatile. Busy, sometimes nervous and tense. Gossips. May seem superficial or inconsistent, but is only changeable. Beautiful physically and mentally.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

