Menung

rabu? cepatnya hari. rabu ini boleh menung-menung dalam rumah. rabu depan? menung-menung depan PC cemana la nak buat kerja ni ye… dah 80 hari tak kerja, bila kena mula balik macam baru pertama kali seumur hidup. sure fail start menimbun atas meja.

saya ni suka membayangkan situasi dan sesuatu yang berada di depan. minggu ni saya dah mula bayangkan diri saya dalam minggu depan. jangan la kata saya ahli sihir pulak ye.

lepas ni say bye-bye dekat tv. watching you no more, sorry.
semalam tengok kumpulan kebudayaan buat persembahan zapin di MHI. molek-molek je. cemanalah kalau saya menari zapin kan. ngeri betul nak dibayangkan. harusla macam kayu hoki. tak grace langsung. kalau shuffle mungkin boleh. tapi hodoh la jugak. mesti gegar-gegar sana sini. ishhh. pagi tadi MHI panggil kumpulan MOHRAM pulak. berkenan lah dengan lagu baru dalam album terbaru mereka.

menung lagi sambil cari-cari sumber kewangan kekuatan. sambil mata menatap helai demi helai buku The Essential Guide To Breastfeeding (Marianne Neifert, MD). cuti bersalin memang enak bershopping tudung on-line. selang hari van pos laju singgah ke rumah. agaknya abang-abang poslaju tu cakap dalam hati, ko ni takde keje lain ke. asyik beli tudung je.

koleksi baju kerja yang selonggok tu, bila nak seterika? sekarang pun boleh. kan ada jacob’s.

Advertisements

About sitiaisyah83

Smart and witty. Outgoing, very chatty. Lively, energetic. Adaptable but needs to express herself. Argumentative and outspoken. Likes change. Versatile. Busy, sometimes nervous and tense. Gossips. May seem superficial or inconsistent, but is only changeable. Beautiful physically and mentally.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s