Santai Si Iman

Mama tak kerje ke harini? Hari Ahad la rupanya, mama cuti ye. Mama, syoknye lepak-lepak kat rumah hari Ahad macam ni kan…

Cube mama tengok kaki Iman. Tembam kan…

Macam mana tak tembam, mama bagi Iman makan sedap-sedap. Puri carrot, puri epal, puri labu, puri tomato (yang fresh, bukan yang dalam tin yang  mama guna buat spageti tu). Nasib baik mama tak bawak Iman pegi Puspanita Puri. Nyum, nyum, nyum.

Papa ooo papa. Mane papa ni? Jom la kita jalan-jalan kat playground depan tu. Iman nak aim permainan yang berpotensi untuk Iman gunakan bile kaki Iman dah pandai jalan nanti. Papa… Papa… Cepatla…

Advertisements

About sitiaisyah83

Smart and witty. Outgoing, very chatty. Lively, energetic. Adaptable but needs to express herself. Argumentative and outspoken. Likes change. Versatile. Busy, sometimes nervous and tense. Gossips. May seem superficial or inconsistent, but is only changeable. Beautiful physically and mentally.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Santai Si Iman

  1. illi says:

    iman makin comel dan tembam..geramnye…hehe…mcm dh kurang sket muka papa die ye eycah..kalo dari pandangan aku lah ^_^

  2. sitiaisyah83 says:

    dah nak jadi mcm muka mama dia la tu… keskeskes.

  3. hanapi says:

    flinstone heheheh

  4. sitiaisyah83 says:

    flinstone… yezza. igt tak kereta diorang jalan guna kaki. kelakar giler kn? aaahahaha.

  5. syahlisa says:

    salam ecah comeynyer iman…tul la dah hilang sikit muka papa dia pas nih ganti muka mama dia lah tu…

  6. sitiaisyah83 says:

    @syahlisa: wslm… hehe. mekasih. iman ni ala2 himawari (adik shin chan).

  7. syahlisa says:

    he3…ala himawari….lawakla mama iman ni ek..sekali pandang x ader 2x pandang cam ader la pulak hehehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s