Aircond Sudah Menyerang!!!

Alamak… Aircond sudah switched on la. Sebab dengar bunyi aircond (kipas nye kot). Sejak dua menjak ni aircond kat opis telah di set ke temperature yg melampau utk insan tak berlemak mcm diriku ini. Maka akan kedengaranlah suara-suara: Ya Allah, sejuknye… Nape sejuk sgt ni?

Kesian kami2 ini. Sampai ada yg kene pegi klinik. Saya pun berkotak2 tisu abis sbb asik sneezing. Suara pulak memanjang je tersumbat bunyiknye. Kesejukan yg dialami mencukupi utk bekal saya memandu balik ke rumah. Masuk keta tak payah buka aircond langsung. Sejuk di opis masih terasa.

Macam duduk dlm peti ais dh ni. Mungkin kah kami ini ikan? Atau ayam? Atau sotong? Saya pilih utk jadi buah lah. Strawberry.  Saya pun dah tak berapa nak betul. Haha, sejak balik dari Bukit Gantang pening tak abis lagi. Tapi rasa sedikit tenang. Alhamdulillah…

Advertisements

About sitiaisyah83

Smart and witty. Outgoing, very chatty. Lively, energetic. Adaptable but needs to express herself. Argumentative and outspoken. Likes change. Versatile. Busy, sometimes nervous and tense. Gossips. May seem superficial or inconsistent, but is only changeable. Beautiful physically and mentally.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Aircond Sudah Menyerang!!!

  1. hanapi says:

    hahahahha ketawa dan terus ketawa…. beku sudah….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s