Lembaran Baru

Masih segar lagi nampaknya 2008 planner yang ada di depan saya. Belum banyak perkara yang diconteng dalam muka surat-muka surat itu. Tiap kali hari dan tarikh silih berganti kita tak begitu terasa tentangnya. Bila dah berlalu barulah tersedar owh… dah tahun 2008 rupanya.

Tiap kali bermula tahun baru dah jadi kebiasaan bagi kebanyakan orang untuk semat azam baru. Tapi bagi saya tak semestinya di awal tahun je. Anytime kita boleh semat keazaman. Sebab nanti lama-kelamaan mesti azam tu seolah-olah pudar. Dah tak ada maknanya.

Saya selalu terfikir tentang tindakan saya yang terjun ke dunia yang pada mulanya asing bagi saya. Alhamdulillah lama-kelamaan saya boleh adapt this strange surrounding. Setiap yang baru saya anggap sebagai ilmu yang bermanfaat untuk saya pelajari.

Tapi walau apapun saya tetap rindukan dunia sebenar saya – yang dipenuhi molekul-molekul kimia hidup. Hehe. Saya akan pastikan satu hari nanti saya akan kembali semula ke dunia itu. Itulah impian saya sebenarnya.

About sitiaisyah83

Smart and witty. Outgoing, very chatty. Lively, energetic. Adaptable but needs to express herself. Argumentative and outspoken. Likes change. Versatile. Busy, sometimes nervous and tense. Gossips. May seem superficial or inconsistent, but is only changeable. Beautiful physically and mentally.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

